VEELGESTELDE VRAGEN

Bekijk hier de antwoorden op de meestgestelde vragen

Wanneer zijn jullie telefonisch te bereiken?

We zijn te bereiken op maandag tot en met vrijdag van 07:30 tot 17:00. 

Zijn jullie sanitaire voorzieningen geschikt voor elke locatie?

De locatie moet goed bereikbaar te zijn en onze voorzieningen moeten op een egale ondergrond geplaatst kunnen worden. Ook moeten de toegangswegen bereidbaar te zijn voor onze vrachtwagens. In de meeste gebieden rijden wij met grote vrachtwagens. Mocht u twijfelen over de bereikbaarheid van de locatie, dan kunt u contact opnemen via [email protected] of telefonisch via 078-6424000

Is er een vergunning nodig om de sanitaire voorzieningen te mogen plaatsen?

Voor het plaatsen van het sanitair is doorgaans een vergunning nodig, maar dit is vaak onderdeel van de vergunning voor het bouwproject en/of evenement. Hoe dit is geregeld, verschilt per gemeente en kunt u dan ook het beste daar navragen. 

Het regelen van een vergunning behoort tot de verantwoordelijkheid van de huurder. 

Hoeveel mobiele toiletten heb ik nodig?

Dat hangt af van verschillende factoren. Zo is het belangrijk om te weten hoeveel gasten u verwacht, hoe lang u het mobiele toilet nodig heeft en (bij evenementen) hoe lang het evenement duurt. We geven u daarom graag een advies op maat. Neem telefonisch contact op, stuur een mail of vul het contactformulier in.

Welke zaken zijn inbegrepen in de huurprijs?

Wat is de minimale huurperiode?

De minimale huurperiode is vier weken. De week waarin het toilet op locatie wordt geplaatst is de eerste huurweek. De week waarin het toilet wordt opgehaald is de laatste huurweek. 

Wat zijn de afmetingen van een toiletcabine of een DIXI® toilet?

Informatie over de specificaties van de sanitaire voorzieningen kunt u vinden onder producten op de specifieke productpagina's.

Wat kan ik nog meer als optie boeken?

Wanneer vindt het leveren en ophalen plaats?

De sanitaire voorzieningen worden op doordeweekse dagen geleverd. Het sanitair kan een aantal werkdagen voor aanvang van de gewenste leverdatum worden geleverd. Dit heeft te maken met de vaste routedagen per locatie. Voor meer informatie over de levering kunt u contact opnemen per mail: [email protected] of telefonisch: 078 - 64 24 000. Ook het ophalen van het sanitair verloopt volgens een van tevoren vastgestelde planning. 

Moet ik aanwezig zijn bij het leveren of ophalen?

U hoeft hiervoor niet aanwezig te zijn. Wel moet van tevoren duidelijk zijn waar het sanitair moet worden geplaatst. Deze plek mag niet verder dan vijf meter van de verharde weg liggen. Ook moet deze locatie vrij toegankelijk zijn voor onze chauffeurs en hun servicetrucks. Ook wanneer zij de voorzieningen weer komen halen, moet de plek toegankelijk zijn. Onze servicetrucks kunnen de voorzieningen niet over heggen, hekken of andere afrastingen tillen.

Kan ik zelf bepalen wanneer jullie komen reinigen?

Per locatie rijden wij vaste routedagen (met uitzondering van feestdagen). Voor een (extra) reiniging buiten deze routedagen om rekenen wij eenmalige transportkosten, plus de kosten van de reiniging. 

Kan ik het mobiele toilet beschermen tegen beschadiging of diefstal door derden?

U bent zelf verantwoordelijk voor de gehuurde voorziening. Wel bieden wij de mogelijkheid om het schadebedrag te beperken door het aankopen van een 'Beperking Eigen Risico' per gehuurd product. Schade door de gehuurde voorziening aan derden is te allen tijden eigen risico van de huurder. 

Hoe kan ik een mobiel toilet weer laten ophalen?

Wanneer u bij ons een toiletcabine huurt voor uw bouwplaats, hoeft u geen einddatum op te geven. Uit jarenlange ervaring weten wij dat het op een bouwplaats vaak lastig voorspellen is. Zodra u weet wanneer de toiletcabine niet meer nodig is, belt u ons op 078-6424000 of stuurt u een mailtje naar [email protected] Wij zorgen dat de toiletcabine op de routedag zal worden verwijderd. Voor het ophalen buiten de routeplanning worden er eenmalige transportkosten berekend. 

Hoe wordt de huur van een toilet met een open einddatum berekend?

Wanneer u een toiletcabine heeft gehuurd zonder een einddatum, ontvangt u vanaf de week van levering elke vier weken een factuur. 

Wanneer moet ik betalen?

Wij vragen u het factuurbedrag na ontvangst van de factuur over te maken op de door ons opgegeven rekening.

Hoe kan ik als zakelijke klant bestellen?

Als zakelijke klant kunt u gebruik maken van het handige klantenportaal van DIXI! Hierin beschikt u op elk gewenst moment over een actuele lijst van uw orders. Bovendien kunt u in deze eigen, digitale omgeving zelf bestellingen plaatsen, stilleggen en annuleren. Inmiddels maakt het merendeel van onze DIXI-klanten naar volle tevredenheid gebruik van het online klantenportaal. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] om meer informatie te ontvangen en/of om u aan te melden. 

Hotline +31 (0) 78 - 64 24 000 Online bestellen Online bestellen Vestigingen Vestigingen